Демидівський ліцей
фото гурток

Як знімати силуетні фотографії




Багато фотографів винні в тому, що в світі так багато фото прекрасних закатів, зіпсованих силуетами на передньому плані, які повинні були окреслити масштаб і додати родзинку кадру. Для незабутнього фото потрібно все-таки трохи подумати, перш ніж знімати.

Силуети можуть бути повністю чорними, але, оскільки в таких знімках мало деталей, форма і положення об’єктів на передньому плані критично важливі.

Основи

Щоб зробити хороший силует, потрібно зіграти на контрастах між яскравим фоном і темним об’єктом на першому плані. Значить, знімати можна при гарній погоді в сонячний день, на світанку або на заході. Вночі знадобиться потужне джерело світла.

Можна просто фотографувати пейзаж за деревами або знімати будь-який об’єкт на тлі мальовничого заходу.

Потрібно виставити експозицію, щоб темний об’єкт на першому плані став чорним. Для цього вимір експозиції проводиться по яскравому фону, так ви зможете виділити кожен півтон і затемнити силует.

Це означає, що в багатьох випадках витримка повинна бути встановлена на значення, яке дозволяє тримати камеру в руках.

Заміри

Якщо яскрава частина пейзажу занадто велика, від деяких камер можна добитися потрібного ефекту, якщо використовується матричний / оцінний / багатозонний вимір експозиції.

Однак багато камери виставляють експозицію по тому об’єкту, на якому фокусуються, і якщо це темна частина знімка, яка повинна стати силуетом, то ви отримаєте переекспонований знімок.

Якщо так трапилося, приведіть знімок в порядок, використовуючи експокорекцію, або переключіться в ручний режим виставлення експозиції, щоб задати потрібний режим. Центрозважений або точковий режим допоможе провести замір по світлому ділянці фону.

Точкове запропонує настройки експозиції, які передають півтони. Якщо вам це не потрібно, збільшіть експозицію.

Дослідження

Небо на заході або світанку послужить прекрасною декорацією для силуету, але кращі ефекти складно зловити, бо ранкові та вечірні години короткі. Непогано сходити на розвідку і знайти хороше місце для зйомки при світлі дня. Якщо ви ще не знаєте, де шукати, виходьте на вулицю і йдіть на схід чи на захід.

Коли локації обрані, знайдіть об’єкти, які зможуть утворити гарний силует. Шукайте добре впізнавані форми. І постарайтеся, щоб в передбачуваному місці зйомки на задньому плані не було нічого, крім неба.

Дерева, хмарочоси й крани – класичні сюжети, але не обмежуйте себе ними. Не можете знайти відповідний силует – придумайте свій власний.

Люди можуть створювати дивовижні форми, і варто витратити трохи часу, щоб оглянути потенційну модель і знайти кут, під яким її потрібно зняти. Добре працюють знімки в профіль, які окреслюють контури особи.

Вогні великого міста

Ночами міста перетворюються на відповідні місця для фотозйомки. Сяючі рекламні вивіски і підсвічування будівель створюють чудовий фон для перехожих, статуй і повсякденних речей, які можуть створити цікаві силуети.

Як було відмічено, важливо зробити об’єкт темним і зберегти всі відтінки кольору на фоні, а для цього можна використовувати витримку, яка дозволяє тримати камеру в руках навіть при нічній зйомці.

Виставляти експозицію потрібно по світлій ділянці. Тоді й більш темний силует на передньому плані стане досить темним. Тому що він не буде експонований.

6 підказок як змусити заднє освітлення працювати на вас

Фільтр, що повертає світло. Я не прихильниця вибілених, туманних образів чи виразних сонячних променів у знімках (в більшості випадків), тому мої техніки використання заднього освітлення дозволяють цього уникнути. Шляхом фільтрування світла через щось (дерева, листя чи висока трава, як в даному випадку), ви зможете обрізати таку димчатість.

• Використовуйте бленду. Бленда є дешевою й простою у використанні. Це відмінний спосіб зменшити каламутність в зображеннях з підсвічуванням.

• Станьте в тінь. Якщо зніматимете із затіненого місця, то не виникне проблем, спричинених сонячним світлом, яке спрямоване безпосередньо в об'єктив. Якщо немає тіні, спробуйте знімати, коли сонце буде під невеликим кутом до камери. Переконайтеся, що промені не падають прямо в об'єктив, якщо цілеспрямовано не хочете включати помутніння й відблиск сонця.

• Відкрите небо. Мається на увазі відкрите небо позаду вас. Це дасть достатньо освітлення на обличчя вашого суб'єкта.

• Точкова експозиція. Завжди її застосовую для тонів шкіри мого суб'єкта - це особливо важливо при задньому освітленні. Ви ж не хочете недоекспонувати найважливіший елемент вашого фото.

• Уникайте відкритого неба позаду об'єкта зйомки. Відкрите небо має бути позаду вас, але не таке ж велике позаду об'єкта зйомки. Якщо виставляти експозицію по тону шкіри об'єкта зйомки, то небо висвітлиться, стане відволікаючим білим згустком на світлині й крастиме увагу від об'єкта зйомки. Пам'ятайте, що наш погляд зосереджується на найяскравішій речі на фото. Ви ж не хочете, щоб це було небо! Я переконалася, що золота трава гарно заповнила кадр за Елліотом. Так, колірна палітра вийшла тепла і нейтральна, увага була на хлопчикові. 

Я цілеспрямовано фотографую відкрите небо, якщо я планую включати захід сонця до знімка. Нижче наведено приклад, де захід знято окремо та додано до відредагованого зображення в Photoshop:

 

Тут можна подивитися на зображення до та після обробки:

 

Поради з обробки для теплого, золотого зображення

Обробку знятих кадрів я починаю з Lightroom та закінчую в Photoshop. Програма Lightroom міняє температуру й відтінки. Так, можна додати більше тепла та пурпурності для золотого вигляду. У вас має бути бачення картинки в голові, яке допоможе дістатися з точки А в точку Б. Мені хотілося, аби цей знімок був багатим, теплим, золотистим, драматичним, з акцентом на Елліота.

 

При роботі в Photoshop я, як правило, працюю з великою кількістю шарів. Ось кілька трюків, використаних на цій фотографії для підвищення теплоти й золотистості.

Я затемнила й додала контрасту фонові, створивши кілька шарів з кривими. В них побавилася з різними режимами додавання контрасту та насиченості. До обличчя Елліотта додала драматизму, використавши два окремі шари - один для підвищення яскравості відблисків, інший - щоб поглибити тіні. Також додала яскравості й контрасту до його очей.

Як тільки робота над колірними тонами та контрастністю була завершена, я обрізала зображення як мені подобалося та додала м'яку, імлисту віньєтку, використовуючи рівні. На цьому й закінчила.

Нижче ви бачите зображення до обробки та після: 

 

На мій погляд, це ідеальний образ мого солодкого хлопчика. Коли він виросте, я зможу озирнутися назад й побачити сина таким, яким він колись був. 



Обновлен 21 апр 2017. Создан 31 мар 2017